نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 800 عنوان Ttararla
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 800 عنوان Ttararla

نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 800 عنوان نفروپاتی IgA با TtararlaLa سطح کراتینین 800 چگونه آن را درمان؟ کراتینین 800 در سطح بسیار بالایی است، بیمار باید توجه بیشتری به آن پرداخت.

آیا کراتینین 800 در نفروپاتی IgA چیست؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 800 در مرحله 5 است که آخرین مرحله از بیماری کلیوی است. هنگامی که سطح کراتینین بیمار به این سطح معنی است که عملکرد کلیه 15٪ است، اگر آنها می خواهند به زندگی طولانی تر و بهتر، آنها باید به دنبال کمک از دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 800؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز و پیوند کلیه به دو روش برای درمان این بیماری هنگامی که به آخرین مرحله باقی مانده است. اما درست باشد، یک راه طبیعی تر به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد. این ثابت کرده است که در درمان بسیاری از بیماری های کلیوی شکل موثر است. با کمک این درمان، بیماران که در این وضعیت هستند ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. برای بیماران در مراحل اولیه بیماری ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ: 8613933056495.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: