برخی از نکات رژیم غذایی برای بیماران دیالیزی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی از نکات رژیم غذایی برای بیماران دیالیزی

برخی از نکات رژیم غذایی برای بیماران پیشنهاد رژیم غذایی برای pacinetes دیالیز باید رژیم غذایی مناسب و کافی حفظ DiálisisAlgunas.

برای بیماران دیالیز، مصرف پروتئین را افزایش می دهد بدیهی است برای از دست دادن پروتئین در دیالیز جبران و رفع نیاز روزانه، و حتی بیش از مصرف روزانه قابل قبول از افراد سالم بود. بیماران تحت همودیالیز باید / پروتئین (پروتئین kg.d) را 1.0-1.2g، در حالی که بیماران تحت دیالیز صفاقی باید 1.2-1.5g / (kg.d) را. بیماران دیالیزی باید پروتئین حیوانی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. اگرچه سویا و بادام زمینی حاوی پروتئین بالا است، اسید آمینه ضروری نیست و همچنین حاوی سطح بالایی از فسفر، به طوری که بیماران دیالیزی باید پروتئین های گیاهی بیشتر خوردن نیست.

برنج و آرد در هر وعده غذایی است بهتر در حدود 100 گرم کنترل شده بود، اگر بیماران هنوز هم احساس گرسنگی، می توانید سیب زمینی، گوجه فرنگی، سبزیجات برای افزایش مصرف انرژی و تامین تغذیه غذا خوردن. به طور کلی، میوه ها برای بیماران دیالیزی که هنوز هم تولید ادرار زیادی، به ویژه برای بیماران مبتلا به دیالیز صفاقی ممنوع است. دیالیز می تواند پتاسیم در بدن را حذف کنید، اگر کم پتاسیم همیشه اتفاق می افتد، پس از آن بیماران را تشویق به خوردن پرتقال است. اگر بیماران دیالیزی که در حال حاضر حال خروجی ادرار، سپس غذاهای پتاسیم حاوی باید به شدت محدود شده است.

اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما [و یا می توانید پست الکترونیکی به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، و یا ترک پیام به ما، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: