درمان وجود دارد به منظور کاهش زمان دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان وجود دارد به منظور کاهش زمان دیالیز

وجود دارد درمان برای کاهش زمان DiálisisExiste برخی از درمان به منظور کاهش زمان دیالیز؟ هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با دلایل مختلف اصلی وارد ESRD و دیالیز را به، اما این روند بسیار طولانی و دیالیز است آسیب دیده، بیشتر بیماران می خواهید به حذف است.

دیالیز چیست؟

دیالیز برای درمان جایگزین کلیه است، همانطور که می دانید که کلیه های شما بسیاری از توابع، می تواند سموم و مواد زائد را از بدن خارج می توانید پاک ادرار اخراج، شما می توانید فشار خون بالا را تنظیم کنید، همچنین می توانید تولید سلول های کمک RED sangre.Si کلیه eatán اجرا کنید، دیالیز می تواند آن را جایگزین.

یک درمان برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد؟

داروهای چینی سابقه طولانی برای درمان بیماری های کلیوی .Micro چینی Osmotherapy پزشکی یک نوآوری از داروهای سنتی چینی است، می تواند رگ های خونی، ضد التهاب و ضد لخته شدن گسترش و تنزل ماتریکس خارج سلولی.

در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع از بین بردن حالت سکون، تنظیم سیستم خون، تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین، با کمک این درمان زمان دیالیز به تدریج کاهش می یابد. اگر بیماران خوش شانس هستند که آنها ممکن است این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کاهش زمان دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com می توانید پیام یا به طور مستقیم ترک دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: