درمان عفونت و در PKD Fierbre
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان عفونت و در PKD Fierbre

درمان عفونت و Fierbre در PKDPKD، مخفف (PKD) یک نوع بیماری ژنتیکی اتوزومال غالب است. به طور کلی، آن است که توسط نقص ژنتیکی طبیعی ایجاد می شود و تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار ضعیف است. این مقاله به شما اجازه می دانم بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود. برای جزئیات بیشتر به صورت رایگان تماس با دکتر آنلاین به طور مستقیم و سرعت.

چند کیست در هر دو کلیه وجود دارد ظاهر خواهد شد، تبدیل شدن به بزرگتر و بزرگتر. با وخیم تر شدن بیماری، این کیست ها در انسان پاره، که منجر به آسیب به کلیه ها خود را. و پس از آن وضعیت، بیماری از بیماران بدتر و بدتر می شود.

برای بیماران مبتلا به PKD، کیست در حال رشد باعث مشکلات زیادی برای این بیماری است. کیست کلیه خود را ظلم و ستم، و باعث درد کمر شود. علاوه بر این، به بیش از حد طولانی و یا راه رفتن هر دو را تشدید این علامت. در همین حال، آن را نیز موجب خونریزی و منجر به هماچوری. در این زمان، یک بار این کیست ها پاره شده و عفونت به احتمال بسیار زیاد اتفاق می افتد. علاوه بر این، کاهش در patinets کاهش نیز عفونت و آسیب سلامت بیماران را تشدید کند.

در زمانی که بیمار آلوده هستند، تب ممکن است در طول بیماری خود می شود مشترک است. بنابراین برای بیماران، کنترل از پاسخ التهابی و عفونت های جدی می تواند علائم آن تا حدی کاهش دهد. فرز هیچ درمان ویژه ای است که می تواند برای درمان PKD وجود دارد. اگر وضعیت بیماری خود را جدی نیست، درمان محافظه کارانه ممکن است برای وضعیت بیماری خود را مناسب تر است. اما در سراسر جهان، دیالیز به نظر می رسد بهترین راه برای کنترل و به تاخیر انداختن زوال ضایعات کلیوی. با این حال، واقعیت این است که دیالیز می تواند نه تنها درمان آسیب های کلیه، اما همچنین تسریع نارسایی کلیه است.

اگر شما رنگ پریده برای نجات زندگی خود و دریافت از شر دیالیز، ما مسئول توصیه را امتحان کنید TCM (طب سنتی چینی) می باشد. به عنوان یک نوع درمان ابتکاری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نقش مهمی در ایجاد یک فضای بهتر برای بازیابی کلیه ایفا می کند.

Prolema اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: