نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 زمان به دیالیز است

نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 زمان را به DiálisisInsuficiencia کلیه با کراتینین 7.1 زمان به دیالیز؟ در واقع، اگر شما هیچ علائم بسیاری، آن را بهتر از دیالیز مصرف نشده است، در غیر این صورت، باید . اما در حال حاضر به آن معنا نیست که تنها این دیالیز یک گزینه سپس ما برخی جزئیات در مورد آن وجود دارد.

اگر بیمار با کراتینین 7.1 و نشانه های شدید، اما دیالیز را ندارد؟

شما می دانید دیالیز ممکن است بخشی از کار کلیه به دانلود برخی از سموم و مواد زائد از بدن، در نتیجه تسکین علائم بیماری کلیوی و کمک به بیماران زندگی بهتر است. هنگامی که بیمار مصرف آن و یا انتخاب کردن متوقف می شود، وضعیت بیماری را از بد به بدتر برود، بنابراین یک زندگی دشوار را تجربه کنند. با این حال، دیالیز است تنها گزینه نیست، برخی از راه های دیگر می تواند کمک به بیماران خارج از این زمان دشوار وجود دارد.

درمان های جایگزین دیالیز چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال است. یکپارچه می آمیزد از اسانس از گیاهان دارویی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود بهره وری به ویژه پزشکی. این یک درمان خارجی، که در آن داروها را می توان شکسته را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و موثر نفوذ کرده است.

به عنوان یکی از نوآوری های از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند درمان دیالیز جایگزین. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه creatinne 7.1 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟

می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن توسط ضد التهاب درمان، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و رگ های خونی را گسترش دهد. گیاهان در این درمان مجازی باید قابل تنظیم، به طوری که پزشکان را انتخاب کنید سبزی های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما بهترین های ما که برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: