نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح چگونه به درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح چگونه به درمان

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 چگونه سطح TratarlaInsuficiencia با سطح کراتینین کلیه 4.7 چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین است 4.7 بالاتر از محدوده طبیعی است که بخشی از بیماری های کلیوی مرحله 3، و در مورد مرحله 4. بنابراین برای بیماران با سطح بالای کراتینین باید را درمان مناسب در زمان.

چه سطح بالای کراتینین می توانید به ما بگویید؟

سطح کراتینین یک شاخص مهم به نمایندگی از درجه تخریب عملکرد کلیه است. کراتینین بالا به معنی سموم بالاتر در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر، عملکرد کلیوی است بیش از 50٪ است وجود دارد آسیب دیده است. درمان در یک موقع و مناسب ضروری و مورد نیاز. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7؟

به شما بگویم حقیقت، برای بیماران با سطح بالای کراتینین، کلیه خود را به شدت آسیب دیده بود. در این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به تدریج ظاهر می شود. اگر می خواهید کمتر رنج می برند و زندگی بهتر، شما باید برخی از درمان برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود وضعیت کلیه پیدا کنید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، نشان داده است که اثر در بهبود عملکرد کلیه. این چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گشاد کردن رگ های خونی، که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آسیب بیشتر به شکل مفید هستند، به طوری که عملکرد کلیه را می به تدریج بهبود بخشد. شما می دانید همه کسانی که علائم به عنوان سطح کراتینین بالا توسط عملکرد کلیه تحتانی ناشی، به طوری که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده، علائم ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: