کراتینین 6.0 در کلیه بیماری چگونه Recudirla
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 6.0 در کلیه بیماری چگونه Recudirla

کراتینین 6.0 در کلیه بیماری چگونه RecudirlaLa کراتینین 6.0 در بیماری های کلیوی که چگونه به آن را کاهش دهد؟ شما می دانید سطح بالای کراتینین آن است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، به طوری که اگر شما آن را پایین تر، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیوی است که به بهبود عملکرد کلیه.

اگر بیمار با کراتینین 6.0 انجام درمان به موقع را ندارد؟

اگر بیمار با کراتینین 6.0 انجام درمان به موقع را ندارد، سطح کراتینین افزایش می یابد و بیماران کلیوی عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. حتی بدتر، آنها با دیالیز یا پیوند کلیه به زودی به مقابله خواهد شد به عنوان بیماری به ESRD تقسیم شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6.0 در بیماری های کلیوی؟

همانطور که قبلا ذکر شد، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، می تواند عملکرد کلیه ترمیم بافت های آسیب دیده را بهبود بخشد و کلیه حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، به طوری که می توان آن را انتخاب خوبی برای افرادی که می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ: +8613933056495 به طور مستقیم، ما در اینجا انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: