بیماری های کلیوی با GFR 54 نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیوی با GFR 54 نیاز به دیالیز

بیماری های کلیوی با GFR 54 نگاهی به DiálisisSi نیاز بیماری کلیه با GFR 54، نیاز به دیالیز؟ Nnecesito دیالیز؟ من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت که GFR من 54 است، بنابراین من می خواهم بدانم وقتی که من را دیالیز؟ در واقع، کلیه انسان ما یک جبرانی قوی است، بنابراین برای کسانی که با GFR 54 او هنوز هم بهتر می تواند بدون کمک از دیالیز زندگی می کنند، آنها می توانید برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

¿GFR 54 یعنی چه برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی؟

54means GFR چپ عملکرد کلیه 54٪ است، بنابراین برای کسانی که با GFR 54 که در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کلیه کمی آسیب دیده است، بنابراین اگر به درستی درمان طب مکمل و جایگزین می توانید آن را کاهش بیشتر عملکرد کلیوی جلوگیری، ممکن است این فرصت را به با این بیماری برای مدت زمان طولانی و دیالیز مشتاق زندگی کنند.

چه درمانی می تواند کمک بیماران بیماری بهتر کلیه بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که ممکن است صدمه به کلیه ها در ریشه آن معکوس می باشد. چه خبر impotant بیشتر، بیماری های کلیوی ممکن است بدون آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که در بالا ذکر شده است کلیه جبرانی بسیار قوی است، بنابراین برخی از مردم ممکن است از بیماری کلیوی خود بی اطلاع، بنابراین توجه به شرایط کلیه خود را، به منظور جلوگیری از بیماری های بزرگ.

اگر شما می خواهید برای بهبود سطح GFR و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8613933056495، ما همه چیز ممکن است به انجام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: