در صورتی که برای درمان به درمان کیست در PKD حال رشد وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در صورتی که برای درمان به درمان کیست در PKD حال رشد وجود دارد

در صورتی که برای درمان به درمان کیست PKDSi در حال رشد در درمان وجود دارد برای درمان کیست PKD در رشد وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، رشد مجدد بعد کیست های کلیوی را می توان با این عملیات حذف خواهند شد. بدتر از آن، عملیات می تواند آسیب بیشتری به کلیه ها و اندام های دیگر را انجام دهید، به طوری که مردم به دنبال راه های جدید است که می تواند کیست های کلیوی به طور طبیعی درمان می کند.

یک درمان برای کوچک کردن کیست رشد در PKD وجود دارد؟

مشخص شده است که اگر درمان نشود، کیست های کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. پس از آن کیست بزرگ، کلیه ها و اندام های دیگر در نتیجه منجر به درد و سایر علائم ملکه. بنابراین راه هایی برای جلوگیری از رشد کیست به معنای زیادی به کلیه ها.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی دارای یک اثر بزرگ در درمان کیست های کلیوی. با این درمان جدید کیست های کلیوی، ما می توانیم درد را که کیست بزرگ و پیشگیری از عوارض که منجر به کیست را کاهش دهد. داروهای چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست و کیست ظلم و ستم رشد. او shrugs کیست تغییر فشار داخلی و خارجی. در همین حال، داروهای چینی فعال از بین بردن ساختار کیست و فشار از رشد کیست.

با کمک از این درمان، کیست می تواند منقبض شده و رشد بدون آسیب بیشتر به ارگان های دیگر مهار.

به طور کلی، این درمان می تواند کیست های کلیوی به سه روش درمان، و دارایی های فیزیکی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون عروق خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذ پذیری دیواره کپسول و مهار ترشح دیواره سلولی کپسول.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا هر گونه کمک نیاز در درمان PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: