چگونه به کاهش سطح کراتینین در 6.7 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سطح کراتینین در 6.7 کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین در شکست 6.7 RenalCómo کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیوی؟ به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیماری کلیوی بیمار، تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. برخی از مواد غذایی و گیاهان خاصی قطعا می تواند باعث کاهش سطح کراتینین در برخی از اقدام به دلیل اموال خود را ترویج گردش خون، اما درمان نهایی بیماری کلیوی است. به منظور کاهش سطح کراتینین، قطعا شما مجبور به گرفتن یک رویکرد جامع و سیستم.

اگر مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 6.7 انجام درمان به موقع سیستماتیک را ندارد؟

در واقع، کراتینین 6.7 بسیار بالاتر از سطح نرمال، برای بیمار با این سطح در حال حاضر در مرحله 4 به نارسایی کلیوی پیشرفت کرده است. در این مرحله بسیاری از نشانه ها و عوارض توسعه، اگر بیماران می توانند درمان مناسب را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند، حتی زندگی خود را در معرض خطر بزرگ قرار داده است، نتیجه مستقیم این است که بیماری شما را به اورمی به سرعت می گیرند.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

درمان بالا هفت TCM یک سری از داروهای چینی است، که تمام آنها اثر خوب در درمان بیماری کلیه، عملکرد کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر بهبود یافته است. همکاری با یکدیگر، درمان می تواند کمک به بیماران با سطح کراتینین کلیه 6.7 این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.

هفت درمان بالا اشاره به درمان داغ فشرده سازی (همچنین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته می شود)، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستماتیک و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال یا به طور مستقیم دکتر ما enfermedad-renal@hotmail.com مشورت، و یا شما می توانید با ما در تماس واتساپ: +8613933056495، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: