بیمار دیالیزی می توانند اگر سطح کراتینین 8.7-5.5 ترک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار دیالیزی می توانند اگر سطح کراتینین 8.7-5.5 ترک

بیمار دیالیزی می توانند ترک اگر سطح کراتینین 8.7 به 5.5El بیمار می تواند به دیالیز اگر به سطح کراتینین از 8.7-5.5؟ "من در کاهش سطح کراتینین 8.7-5.5 پس از مصرف دیالیز، بنابراین من تعجب بود اگر من می تواند دیالیز را ترک کنند؟" این یکی از رایج ترین سوالات توسط بیمار به دیالیز خواسته می شود، و پاسخ ممکن است بله، اگر آنها می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر برای دیالیز پیدا کنید.

چرا بیماران با بیماری کلیوی می خواهد برای جلوگیری از دیالیز سیگار؟

در واقع، دیالیز رایج ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. پس از یک دوره درمان، حتی اگر تنها یک بار، سطح کراتینین بالا ممکن است تا حدی کاهش می یابد، بنابراین برخی از مردم ممکن است از آن را می خواهم. دیگر دلایل شایع چرا مردم می خواهند آن را ترک هزینه بالا است، آنها نمی توانند برای مدت طولانی پرداخت. اما مهم ترین دلیل این است که این نوع درمان برخی از عوارض جانبی را در حالی که کاهش سطح بالای کراتینین.

می تواند مردم را دیالیز آیا سطوح پایین کراتینین ترک؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تا زمانی که مردم می توانند درمان های جایگزین برای دیالیز پیدا کنید، آنها می توانند از آن را به آرامی دریافت کنید. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می تواند کلیه کمک به پاسخگویی به مایع اضافی و سموم از بدن است، اما می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر کند و یا آن را بهبود بخشد، به طوری که حتی سطح بالای کراتینین پایین در حال حاضر، خواهد شد برگزار می شود بالا دوباره هنگامی که مردم او را متوقف کند. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از سایر درمان ها زمانی که آنها را متوقف دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از دیالیز درمان های جایگزین، شما می توانید مشکلات کلیه را حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد، شما همچنین می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ارسال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: