چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه RenalCómo بهبود عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ کلیه برای ما بسیار مهم هستند، اگر کاهش عملکرد کلیوی، چگونه به تعمیر کلیه ها آسیب دیده و چگونه به درمان نارسایی کلیه ؟

در بدن ما، کلیه نقش مهمی ایفا می کند، آن را به عنوان بسیاری از توابع، از جمله نسل ادرار، دانلود محصولات متابولیک و برخی از زباله و یا سموم، تنظیم تعادل آب و الکترولیت و اسید و باز. علاوه بر این، آن است که عملکرد ترشح داخلی، مانند ترشح رنین، اریتروپویتین، ویتامین D3 فعال، پروستاگلاندینها، پپتید تحریک، و غیره. اما عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شده است به شدت کاهش می یابد. این است که، برخی از محصولات سوخت و ساز بدن و باقی مانده تجمع در بدن شما، و بیماری غدد درون ریز نیز ظاهر می شود. اگر درمان نشود، عملکرد کلیه به طور مداوم کاهش می یابد، و حتی در اورمی بدتر است. پس از آن به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه.

در ابتدا، رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید به اندازه کافی ویتامین فراهم می کند. ویتامین B، ویتامین C و ویتامین D خوبی برای ترویج سوخت و ساز بدن و بهبود عملکرد کلیه می باشد. کمتر اما رژیم غذایی با کیفیت بالا. محدودیت مصرف پروتئین می تواند جلوگیری و یا کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیوی است. با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به اندازه کافی پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ، ماهی و شیر خوردن،.

علاوه بر این، درمان موثر اصلی ترین است، با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب خوب، می تواند عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از طریق گسترش عروق خونی را بهبود بخشد، بهبود گردش خون و تعمیر سلول های آسیب دیده.

اگر شما علاقه مند در درمان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال کنید، متخصص کلیه ما می توانید تمام 24 ساعت را توضیح دهد.





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: