آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیوی معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیوی معکوس

انواع مختلفی از بیماری کلیوی می تواند منجر به نارسایی مزمن کلیوی منجر شود وجود دارد، پیشرفت این بیماری دشوار است detener.Pero است در حال حاضر، با توسعه فناوری، این بیماری می تواند در اولین etapa.Los راهنمایی می تواند به شما کمک کنترل های زیر معکوس در حالی که بیماری خود، اجازه دهید نگاهی به هم.

1.All این شرایط بدون توجه به آسیب بیماری موضعی یا عمومی ممکن است عملکرد کلیه ها آسیب برساند، نارسایی کلیه ناشی از crónica.Por پایان دادن به آن ضروری است برای تشخیص این شرایط اولیه، اگر این protopathy قابل درمان، توابع کلیوی می تواند می توان بهبود بخشید.

2.Frío یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش دهد و باعث infección.Se گزارش شده است که بیماران مبتلا به نفریت 40٪ بدتر تنها به دلیل گرفتن سرد. بنابراین ما باید با توجه به سرما در زندگی روزمره ما پرداخت.

3.During کار مضر برای کلیه ها ما است و ممکن است حجم کار از کلیه ها را افزایش می دهد، بنابراین باید به یک عادت زندگی را تشکیل می دهند saludable.Cuando شما احساس خستگی، بهتر است شما به یک استراحت است که می تواند عملکرد ما کمک کلیه قادر به بهبود می یابند.

4. برخی داروها می تواند کلیه ها ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را اشتباه، زندگی خود را ممکن است، تحت amenaza.Así بنابراین هرگز تصمیم به خوردن هر نوع دارو قبل از مشاوره با دکتر خود.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی در راه است که می تواند کمک به درمان بیماری خود را 5.La بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما را تنظیم برای دیدار با تقاضا از cuerpo.Verduras ما و میوه های تازه می باشد بهترین گزینه است.

6.You نیاز به انتخاب یک بیمارستان به طور منظم، که می تواند کیفیت درمان اطمینان حاصل شود.

راهنمایی در بالا می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید، اما اگر شما می خواهید به عقب نارسایی کلیه، نکته کلیدی درمان با درمان به موقع و مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با دکتر آنلاین ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: برچسب‌ها: پیشرفت کلیه شکست درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: