برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در آنچه که باید توجه بیشتری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در آنچه که باید توجه بیشتری

برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در آنچه برای قرار دادن بیماران مبتلا به نفریت atenciónNormalmente بیشتر IgA در پرداخت بسیاری از توجه به درمان، آن درست است، اما تنها توجه و آن را حق نیست، همچنین مواد غذایی سالم بسیار مهم است، بنابراین برای بیماران نفریت و IgA، چه باید توجه بیشتری را پرداخت کنم؟

شما باید توجه بیشتری به این پرداخت:

1.Sandía: هندوانه است رطوبت بیشتری وجود دارد، آن میوه تابستان طراوت خوب است، اما آن را سرد، جسمی ضعیف سالمندان خوردن، آنها به احتمال زیاد می تواند درد شکم و اسهال، بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و ادم شدید باید بخورند.

2.Manzana: سیب حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و پتاسیم، مصرف بیش از حد است منجر به ادای احترام قلبی و کلیوی، مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب، انفارکتوس میوکارد، بیماری کلیوی نیست، دیابت باید بخورند.

3.Litchi: ادامه استفاده از مقادیر زیادی از میوه جات مردم کم رنگ، سرگیجه، تپش قلب، عرق سرد، خمیازه کشیدن، خستگی و سایر علایم، به دلیل لیچی به علت افت قند خون برون زا، به نام "لیچی بیماری "در پزشکی است.

4.Caquis: خرمالو حاوی مقدار زیادی از تانن، خرمالو فنل پلاستیک، تانن و همگرایی قوی، یبوست، بیماران باید مصرف نمی کنند.

5. مرکبات: مرکبات طبیعت سرد است، معده، روده، کلیه، اختلال عملکرد ریه در افراد مسن می تواند غذا خوردن، پس از آن برای وادار درد، کمر ضعیف و علائم دیگر، خوردن مقدار زیادی از آن را نیز پرتقال آسان به عصبانی، باعث بوجود آمدن زخم در دهان، چشم های قرمز و متورم سم، بواسیر القا کرده است. تا نارنجی حاوی کاروتن، پرخوری باعث رنگدانه زرد در رنگ پوست.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا enfermedad-renal@hotmail.com می توانید ترک یک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک





:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: