نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک بیمار با کراتینین Despiertes خارجه به Dialísisi

یک بیمار با کراتینین Despiertes خارجه به DialísisiCómo همه می دانیم که در piáises مرد به ویژه در کشورهای غربی، درمان دیالیز بسیار معمول است برای درمان بیماری های کلیوی است، اما می گوید این است که هیچ کس واقعا می خواهد را به دیالیز به تعمیر کلیه های آسیب دیده، به دلیل دیالیز است تنها یک روند طولانی و آسیب دیده نیست، بلکه در مورد مقدار زیادی از پول، اثر چندان قابل توجه نیست، به تدریج، بیمار ممکن است امید به زندگی را حذف کنید.

با این حال، در piáises غربی exceptos کلیه دور هنوز یافت نمی شود درمان پیشرفته تر و موثر برای درمان بیماری های کلیوی .Afrotualmente در کلیه کارشناسان چینی درمان های پیشرفته تر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با در بر داشت کمک از این درمان، بسیاری از بیماران بهتر .در حال حاضر، parmitame یک مثال به شما بدهد.

نام: تیما KAEYO

جنسیت: مرد

سن: 59

کشور: پاپوآ گینه نو

او یک بیمار مبتلا به CKD 5، و پروتئینوری در حال حاضر به مدت 5 سال، سطح کراتینین بالا به مدت 3 ماه، در دیالیز به مدت دو ماه قبل از آمدن به چین برای درمان است رنج می برد.

حالا ببینید چه تیما KAEYO می گوید در طول مصاحبه:

پس از من با بیماری کلیوی تشخیص داده شد، من به فیلیپین برای مشاوره رفت. پزشکان وجود دارد به من پیشنهاد پول به آماده شدن برای دیالیز یا پیوند riñón.También برای درمان به سنگاپور رفت، اما اطلاعاتی که به عنوان همان است که من در فیلیپین است. گروه خونی من O است، یکی از شش فرزند من، نوع خون تنها جوانترین پسر من مناسب است. اما او بیش از حد جوان است برای اهدای یک کلیه است. وقتی که من در مورد به رها کردن بود، یکی از دوستان که در چین درمان پیشنهاد من برای درمان جدید به چین آمده است. دکتر من گفت او نیز هرگز از این درمان جدید در چین شنیده بود، اما در نهایت به آن را امتحان کنید.

من چنین درمان جادویی هرگز دیده می شود. "خداحافظ، دیالیز": در اینجا من دریافت میکرو چینی پزشکی، طب سوزنی، حمام درمانی، همودیالیز، hemofiltration، و غیره در حال حاضر من بسیار خوشحالم که می گویند

حالا اجازه دهید پیشرفت خود را ببینید

برخی از موارد قبل از آمدن به چین: 1142umol کراتینین / L، BUN: 33.5mmol / L، اتحادیه آفریقا 592umol / L، CA: 2.64 میلی مول / L، hemachrome: 111 میلی گرم / L

برخی از موارد پس از دریافت درمان در چین: کراتینین (predialysis): 405umol / L، کراتینین (پس از دیالیز): 215umol / L؛ BUN (predialysis) 33.5mmol / L. BUN (پس از دیالیز) 7.6 میلی مول / L؛ UA (predialysis): 470umol / L، UA (پس از دیالیز): 182umol / L؛ CA: 2.43 میلی مول / L؛ hemachrome: 115 میلی گرم / L

اگر شما Prolema، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام خود را enfermedad-renal@hotmail.com ترک، دکتر ما کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: