بهترین درمان و مواد غذایی سالم به درمان PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین درمان و مواد غذایی سالم به درمان PKD

بهترین درمان و مواد غذایی سالم به درمان PKDPKD یک بیماری کلیوی ارثی شایع است که اغلب تحت تاثیر قرار هر دو کلیه bilaterales.Muchas بار کلیه ها با خوشه های کیست های کلیوی است که فشار بافت کلیه نرمال و circundantes.Estructuras کلیه اجسام پر دگرگون خواهد شد و عملکرد کلیه به تدریج از دست خواهد رفت.

در حال حاضر بهترین درمان برای PKD است میکرو چینی پزشکی یک نوآوری از طب سنتی چینی است و موثر به اثرات جهانی انقباض در تمام کیست های کلیه درمان riñones.Generalmente پس از حدود یک هفته ثابت شده است، بیماران ممکن است بهبود یک ماه درمان evidentes.Con، دیواره کیست نرم، نفوذ پذیری افزایش می یابد و مایع کیست شروع به دوباره جذب شده را به رگ های خونی circundantes.Desde میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند از لخته شدن خون را حذف و ترویج گردش خون، مایع کیست را از گردش خون بدن تخلیه می شود.

کیست پر شده و تشکیل کیست های جدید نیز با توجه به مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر است که می تواند سلول های اپیتلیال کشتن دیواره کیست منبع مایع کیست است که مانع.

روغن تخم کتان انتخاب خوبی است برای PKD.Puede به طور قابل توجهی کاهش علائم، کاهش فشار خون بالا و چربی بالا است، آن را مانع از التهاب و به منظور تسهیل علائم عفونت کلیه و به تاخیر انداختن پیشرفت غذاهای enfermedad.Otros حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هم خوب است برای PKD هستند.

بنابراین همه مشکل اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com، دکتر ما کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: