چگونه برای کاهش کراتینین بالا و تعمیر کلیه های آسیب دیده به جز دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و تعمیر کلیه های آسیب دیده به جز دیالیز

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و تعمیرات کلیه های آسیب دیده به جز DiálisisSi دارند کراتینین بالا است در حال حاضر آسیب کلیه شما شدید باشد، است درمانی برای کاهش کلیه creatinania و تعمیر آسیب دیده بالا به جز دیالیز وجود دارد؟

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اغلب کراتینین بالا را داشته باشد؟

کراتی نین یک músculo.Es زائد متابولیک به بدن ما سمی است، و باید توسط کلیه های ما فیلتر شده است.

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، بیماری می تواند به کلیه شما آسیب می رساند، عملکرد کلیوی ممکن است عملکرد کلیه را کاهش می دهد paciente.Y هنگامی که بیمار شده است به درجه خاصی را کاهش داده، کراتینین نمی تواند به درستی فیلتر می شود، و بیماران کراتینین بالا .

در واقع، بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین بیمار تاثیر می گذارد، و تنها زمانی که آسیب کلیوی کراتینین بالا است مداوم بالا ایجاد می شود.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز؟

کراتینین بالا کلیه تابع باید می توانید مواد زائد و سموم فیلتر نیست در از دست دادن خون adecuadamente.Así که کراتینین بالا، به جز برای بیمار به دیالیز به بهبود عملکرد کلیه.

برای بهبود عملکرد کلیوی، طب چینی یک انتخاب خوب برای رسیدن به این هدف است.

طب غربی معروف برای اثر آن است، و در واقع اثرات آشکار در شرایط کنترل paciente.Pero خوب نیست برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیمار است.

در حالی که طب چینی می تواند بیماری های سیستمیک درمان، و می تواند به بهبود

ظرفیت بیمار برای خود تنظیم reparación.Después طب چینی، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته البته obviamente.Por، طب چینی همچنین دارای کمبود آن، و مدت زمان طولانی را به اثر طول می کشد، به طوری که آن را وحشتناک برای کنترل علائم پیشرفت paciente.De بنابراین، ترکیبی از طب چینی و طب غربی کامل در بهبود عملکرد کلیه خواهد بود.

در پایان، اگر شما مشکل دیگری از بیماری عرصه، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک دهد





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: