چگونه سنتی داروهای گیاهی درمان PKD با کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سنتی داروهای گیاهی درمان PKD با کراتینین بالا

چگونه سنتی داروهای گیاهی درمان PKD با CreatininaCómo بالا چگونه داروهای سنتی گیاهی با PKD کراتینین بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی با کاهش پیشرونده عملکرد عملکرد کلیه renal.Como کاهش است، سطح کراتینین شروع به افزایش فرشتگان.

PKD با کراتینین بالا

نقش کلیه ها حیاتی برای فیلتر مواد زائد و مایع اضافی را از cuerpo.Creatinina محصول جانبی متابولیسم عضله است و از بدن حذف شده توسط riñones.Creatinina در یک سطح ثابت بین 0.6-1.3 داشت.

PKD معمولا با کیست های متعدد در هر دو سن riñones.Con ارائه شده، کیست در تعداد و tamaño.Como نتیجه افزایش می دهد، کیست های بزرگ جایگزین نفرون بیشتر و بیشتر، و در نتیجه عملکرد کلیوی کاهش می یابد.

زمانی که کلیه ها کار نمی کند، کلیه بیمار می تواند کراتینین را از بدن، که منجر به افزایش کراتینین کراتینین PKD.Cuando بالاتر از نرمال، بیماران ممکن است همچنین سایر علائم مانند فشار خون بالا، درد پشت تجربه نمی کنند، تهوع و استفراغ و غیره

طب گیاهی برای PKD با کراتینین بالا

طب گیاهی می تواند کیست PKD با کنترل و معکوس آسیب renal.De در نتیجه درمان، کراتینین بالا می توان دریافت و آثار عمدتا طب گیاهی completamente.¿Cómo به درمان PKD اطلاعات دقیق داده می شود.

نخست، طب گیاهی می تواند به توقف رشد کیست با کشتن سلول های پوشش دیوار quiste.Además با بهبود نفوذپذیری دیواره کیست، مایع کیست خواهد شد در رگ های مایع کیست جذب sanguíneos.El خواهد شد در نهایت از بدن حذف شده است.

دوم، مواد موثر در داروهای میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند خود شفا تحریک و بافت و کلیه سلول های خود بازسازی dañado.Cuando تعداد نفرون سالم می تواند در تعداد افزایش، صدمه به کلیه سرمایه گذاری خواهد شد کلیه هنگامی که کار بهتر، کراتینین بالا خواهد بود به طور عمده در PKD کاهش می یابد.

با کمک داروهای گیاهی سنتی، کلیه های آسیب دیده می توانید به تدریج تعمیر، مهم این است که کیفیت زندگی می placientes افزایش امید به زندگی نیز همچنین می توانید حرکت Prolema اگر شما می توانید از طریق پست ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com تماس با ما و یا ترک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: