اجتناب از دیالیز اگر شما رنج می برند با کراتینین 7.5 ESRD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجتناب از دیالیز اگر شما رنج می برند با کراتینین 7.5 ESRD

اجتناب از دیالیز اگر شما رنج می برند با کراتینین ESRD 7.5Cómo جلوگیری از دیالیز اگر شما نارسایی کلیه با کراتینین 7.5 ترمینال؟ کسی به من این سوال را پرسید، چرا که آنها بر این باورند که اگر به کراتینین 7.5، به جز دیالیز، هیچ درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، به ویژه در کشورهای غربی هنوز پیدا نشده درمان های پیشرفته تر، به طوری که بعد از گوش دادن به توضیحات خود را، احساس می کنم بسیار دلسوز به این بیماران، زیرا باعث می شود دیالیز، آن است که تنها وجود ندارد فرآیند بسیار طولانی و بسیار آسیب دیده، اما نیز طول می کشد مقدار زیادی از پول، اثر خوب نیست، تنها می تواند زندگی، کم کم حتی آنها می توانند حذف امید به زندگی طولانی تر. سپس من quierto پشتیبانی با امکان در همه من ارائه من امیدوارم که شما خوب ارتباطات نسل نو سلامت زمان کوتاه است.

چرا دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست؟

کراتینین 7.5 نشان دهنده غلظت بالایی از سم در خون، سموم باعث آسیب به ارگان های مختلف بدن است. بنابراین، اولین چیزی است که برای پاک کردن خون و خارج کردن سموم از بدن است. فقط آن را به اندازه کافی است دیالیز به پاک کردن خون باشد. دلیل این است که آن را می توانید تنها micromolecular مواد از بدن حذف شده است. برای حذف تمام سموم از بدن به طور کامل، یک سری درمان های تصفیه خون ضروری است.

چه چیز دیگری موثر درمان برای درمان نارسایی مرحله انتهایی کلیه با کراتینین 7.5؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy tratamienro جدید و بر اساس طب سنتی چینی گیاهی برای درمان بیماری های کلیوی است، این درمان نه تنها از بین می برد Prolema از عوارض جانبی داروهای خوراکی، اما همچنین نشان می دهد هدف از این مواد اولیه دارویی موثر است در درمان بیماری مدفوع ... و این نوآوری، بالینی ثابت موثر و راحت است.

با کمک از این درمان، شما می توانید کلیه به طور کامل تعمیر، اگر شما هنوز هم مشکل دارند و یا علاقه به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا تماس با ما در enfermedad-renal@hotmail.com واتساپ: + 8613933056495، دکتر آنلاین ما می تواند توضیح دهد.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: