مواد غذایی سالم برای بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد غذایی سالم برای بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک

مواد غذایی سالم برای بیمار با RenalCuál بیماری کلیه پلی کیستیک مواد غذایی سالم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. دیروز یک pacinete من پرسید که چه مواد غذایی مناسب برای کلیه پلی کیستیک است؟ سپس این همه، من امیدوارم که شما می توانید همه کمک کند.

بیماری کلیه پلی کیستیک ژنتیکی است، بیمار کلیه پلی کیستیک، مواد غذایی مناسب بسیار مهم است برای درمان کیست موافق بزرگتر است، بنابراین شما می توانید پارانشیم کلیه را فشار دهید، و منجر به کلیه آسیب دیده، به تدریج در اورمی بدتر می شود.

1.Controla نمک بخورند، شما را برای بیمار موافقت می کند که کیست بزرگتر و در حال حاضر آسیب دیده عملکرد کلیه، اما نه همه قرارداد بیماران به شدت در علائم خود شما بستگی دارد.

پروتئین 2.Controla، با توجه به مطالعه، پروتئین بیشتر و یا کم پروتئین هر دو می تواند کلیه به ویژه پس از خوردن مقدار زیادی از پروتئین تاثیر می گذارد، می تواند بسیاری از متابولیتهای، برای مثال، نارسایی کلیوی ترمینال، اوره اورمیک و برخی از مواد مولکولی تولید کنترل پروتئین بسیار ضروری است به کاهش نارسایی کلیوی ترمینال، منجر به اورمی.

مواد غذایی نمی تواند غذا خوردن:

1.The را سمیت کلیوی داروها

2. امعا و احشا از مواد غذایی حیوانی، به خصوص کبد و صفرا، زیرا حیوانات توسط مردم کشته، muchachada سم احشاء باقی مانده است.

3.no شکلات خوردن نیست و نوشیدن قهوه

4.no خوردن مواد غذایی جوشان، برای مثال، پنیر سویا، huerco فاسد

5.no خوردن پروتئین مواد غذایی، مانند سویا

6.no را مشروبات الکلی، به دلیل الکل می تواند رشد کیست acelear.

استس همه، من معتقدم که به استثنای مواد غذایی، درمان اصلی است برای درمان کلیه پلی کیستیک tatamiento ما میکرو چینی پزشکی پیشرفته تر و موثر است، اگر شما مشکل، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا enfermedad-renal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: