مواد غذایی سالم برای بیمار مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد غذایی سالم برای بیمار مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا

مواد غذایی سالم برای بیمار مبتلا به نفروپاتی درمان HipertensivaEl بسیار مهم است که درمان نفروپاتی فشار خون بالا، اما مواد غذایی سالم نیز بسیار اصلی، دو می تواند یکی از دست ندهید اگر بهداشت مواد غذایی مورد نیاز و یا شکست درمان، نفروپاتی فشار خون بالا به طور کامل می تواند درمان نیست .در حال حاضر اجازه دهید من ایجاد یک ارائه مختصری در سالم نفروپاتی فشار خون بالا مواد غذایی است.

1.Bajo نمک، مواد غذایی غنی از ویتامین، نفروپاتی فشار خون بالا بیمار باید کمتر بخورید مواد غذایی sal.evite نمک، غذا خوردن کمتر حاوی مواد نگهدارنده comida.Absorbe بسیار VitaminasB به خصوص ویتامین های تنظیم متابولیسم بدن مفید است، در صورت لزوم ، مصرف مکمل های ویتامین.

2.Controla گرمایشی و گرما باید بسته به این بیماری، وزن استاندارد mantene قاعده کلی مناسب تعیین می کند. از آنجا که چنین بیماران معمولا اختلالات متابولیسم چربی ها، به طوری که کاهش مصرف چربی می تواند کمک به کنترل حرارت و بهبود بیماریهای متابولیک است.

3.Cambia عادات غذایی؛ است به کاهش هدایت یک پزشک تجزیه و تحلیل مواد غذایی خود، تغییر عادات بد، را محدود به برخی از وعده های غذایی، بنابراین شما می توانید نیازهای تغذیه را ملاقات کند، بهبود کیفیت زندگی است.

بیمار 4.The به نفروپاتی فشار خون بالا، محدود کردن مصرف نمک: هر روز به تدریج به 6G کاهش menos.después کوسن کلاه آبجو حذف یک کلاه آبجو دارای مقدار 6g.éste است در مورد غذا خوردن نمک، شامل نمک و دیگر مواد غذایی تبدیل sodio.Adecuado اضافه نمک به منظور کاهش مصرف سدیم می تواند به کاهش فشار خون کمک کند، کاهش سدیم و احتباس آب بدن است.

اگر بیمار می تواند توجه بیشتری به نفروپاتی فشار خون بالا و پرداخت هزینه های درمان، من فکر می کنم شما می توانید آن را در یک زمان کوتاه تعمیر، اگر شما مشکل، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا تماس با enfermedad-renal@hotmail.com واتساپ: +8613933056495، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: