اگر بیمار ساخته شده است Insufieciencia دیالیز 5 ماه این امکان را به خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر بیمار ساخته شده است Insufieciencia دیالیز 5 ماه این امکان را به خلاص شدن از شر

اگر بیمار کلیوی Insufieciencia ساخته شده دیالیز 5 ماه این امکان را به LibrarseSi بیمار نارسایی کلیه دیالیز پنج ماه، این امکان را به فرار؟ من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی، و تا کنون ساخته شده است دیالیز پنج ماه، احساس می کند که فرایند دیالیز بسیار طولانی و آسیب دیده است، این فرصت را از من بپرسید به خلاص شدن از شر دیالیز رنگ، پاسخ مثبت است.

چرا بیماران می خواهید به حذف دیالیز است؟

دیالیز یک درمان معمول است، اگر چه دیالیز می تواند کلیه کاهش، می توانید برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه با قطعات کار از riñones.Pero کاهش می توانید کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست و یا محافظت از آسیب های باقی مانده ، است که می گویند که شما می تواند مشکل از ریشه حل نمی کند کلیه و یا ممکن است در خانه درمان نیست، تنها می تواند زندگی را طولانی، بنابراین هزینه بسیار زیاد است، بیشتر بیماران می توانند آن را ندارد، به طوری که روند دیالیز بسیار آسیب دیده و بلند مدت، بیماران مبتلا به بیماری renl هیچ چیز را دوست ندارد.

چه درمان می تواند کلیه ها آسیب دیده در اصل تعمیر؟

میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، که می تواند بیماران diálisis.Puede کمک جایگزین خوبی مبتلا به نارسایی کلیه خلاص شدن از شر دیالیز renal.Lo به تدریج بهبود عملکرد آن بیشتر است، می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و حذف سموم و استاز خون توسط ضدلختهشدن، ضد التهابی، ضد انعقاد و عروق خونی را گسترش دهد.

با کمک میکرو چینی پزشکی درمان، بیمار می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، اگر شما هنوز هم Prolema در میکرو چینی پزشکی می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com، دکتر ما آنلاین می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: