کراتین به 700 هیچ روش درمانی برای درمان به جز دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتین به 700 هیچ روش درمانی برای درمان به جز دیالیز است

کراتین به 700 هیچ روش درمانی برای درمان به جز کراتین DiálisisSi تا 700 هیچ درمان برای درمان به جز دیالیز است؟ من یک بیمار، بیست و چهار، و کراتین 700، علایم دیگری که شما احساس ناراحت کننده نیست، دکتر محلی نشان می دهد که شما را به دیالیز است، اما او می خواهد چیزی، ELLE من هیچ درمان دیگری به جز دیالیز بپرسید اما دیالیز؟

پاسخ مثبت است، کراتین پنج بار هستند، اگر کراتین تا 700 است، تا زمان اورمی، یعنی آن است که آنقدر جدی است، اما اگر کراتین تا 700، بیشتر بیماران دیالیز را انتخاب کنید، اگر شما جوان، شما را مانند دیالیز؟ البته که نه، با این حال، علاوه بر دیالیز، درمان موثر دیگری برای درمان آن است؟

چه درمان موثر می توانید به جز دیالیز را درمان کرد؟

طب چینی هزاران سال در چین، با توجه هزاران تمرین کلینیک سال، تایید می کنند که طب چینی استفاده می شود برای درمان بیماری، پیشگیری از بیماری، و largar زندگی .Prior طب غربی وارد چین، سال های بسیاری، ما با استفاده از طب چینی برای درمان بیماری و ذخیره میلیون عمری .این تجربه و دانش از چین باستان بیماری مبارزه قدیمی، حرفه پزشکی را به شکل و پیشبرد سیستم نظری جدید چینی medicina.Medicina استفاده بسیاری از درمان های ابزار شامل طب گیاهی چینی، طب سوزنی، حمام درمانی، و غیره استفاده از چینی سنتی کلیه درمان پزشکی می آید امید تازه ای به بیماران.

در طب چینی، متوسط ​​است طب گیاهی چینی، طب سوزنی استفاده می شود، .otrosí چینی شامل درمان حجامت، ماساژ، فتیلهگذاری درمان فیزیکی (به عنوان چی گونگ، تای چی) و رژیم درمانی.

اگر شما مشکل از طب چینی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com دکتر آنلاین ما می تواند توضیح دهد.





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: