وجود دارد یکی دیگر از به جز Tasplante درمان به درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وجود دارد یکی دیگر از به جز Tasplante درمان به درمان نارسایی کلیه

ذخیره Tasplante درمان دیگر برای درمان نارسایی پیوند RenalExcepto هیچ درمان دیگری برای درمان نارسایی رنا وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم که اگر کلیه آسیب دیده است، فرد می تواند زندگی می کنند، اما هر دو کلیه dañadoes هستند، البته شما می توانید مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

نارسایی کلیه چیست؟

نارسایی کلیه یک بیماری همه بیماری مزمن کلیه بعدا از زمان و علت برخی از عملکرد کلیه از دست دادن یا کلیه completo.Insuficiencia شامل دو بخش، نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه، پیشرفت حاد نارسایی کلیوی سریع است این اغلب اتفاق می افتد زیرا به اندازه کافی خون به کلیه (برای مثال تروما و یا رایت).

درمان پیوند چگونه است؟

کلیه پیوند کلیه است فرد سالم بیمار است بیماری های کلیوی و یا حلق آویز عملکرد کلیوی، یک راه موثر برای درمان نارسایی مزمن کلیه است، اما بسیاری از معایب پیوند، از یک طرف، کلیه سالم بسیار دشوار است پیدا کنید، از سوی دیگر، هزینه پیوند بسیار بالا است، اکثر مردم می توانند آن ایستاده است.

¿موثرترین درمان Q UE برای درمان پیوند کلیه به جز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک رسانه جدید بر اساس طب سنتی چینی برای درمان بیماری های کلیوی. او ترکیبی از اثر بخشی طب گیاهی چینی و فن آوری پزشکی مدرن است، باعث افزایش اثر مواد مخدر. فن آوری هسته ای خود را از مواد مخدر فوق العاده زیبا آسیاب برای درمان اثرات کلیه، آزاد و هدف این است که مخلوط مواد تشکیل دهنده دارو فعال .پس از کمک به نفوذ و دستگاه نفوذ موثر، با استفاده از مواد مخدر را به نفوذ اثرات است بیماری فکو.

اگر شما Prolema در تاریخ طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید خانواده ترک، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: