بدون حل مسئله کلیه دیالیز و پیوند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بدون حل مسئله کلیه دیالیز و پیوند

بدون حل مسئله دیالیز و مشکل کلیه حل TrasplanteCómo بدون دیالیز و پیوند شما می دانید، دیالیز و پیوند کلیه در دو رایج ترین درمان برای اشکال نارسایی کلیه، هر دو می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر، اما آن را نیز برخی از مشکلات دیگر را، به طوری که مردم به دنبال راه های دیگر برای حل یک مشکل کلیه است.

راه های دیگر برای حل یک مشکل کلیه وجود دارد؟

در واقع، کسانی که سال بسیاری از کارشناسان اختصاص داده شده به اختراع یک درمان جدید به جای دیالیز کلیه و پیوند هستند، بنابراین بیمار ممکن است کمتر و از این بیماری قبل از رنج می برند.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وارد realidad.Es یک نوع از نوآوری طب سنتی چینی است، اما بهتر از china.Con طب سنتی کمک این درمان، میزان بقای بیمار می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر بیمار می تواند این درمان در مراحل اولیه، آنها ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال atrás.Combina کاملا ماهیت داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود بهره وری به ویژه پزشکی است .این درمان خارجی، که در آن داروها را می توان به طور مستقیم وارد شکسته و کارآمد آسیب کلیه ها است.

از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، بافت کلیه را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. و کسانی که بافت کلیه آسیب دیده را می توان در برخی grado.Así یعنی این نوع درمان تعمیر می تواند مشکل از کلیه از طریق بهبود عملکرد renal.Además را حل کند، تمام گیاهان در آن از طبیعت، بنابراین آنها می تواند مشکل از کلیه به شیوه ای صاف را حل کند.

مستقیم +86 18230015367: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال و یا enfermedad-renal@hotmail.com مشورت دکتر واتساپ ما ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: