علایم بیماری کلیوی ناشی از دیابت چه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علایم بیماری کلیوی ناشی از دیابت چه هستند

علائم بیماری کلیه DiabéticaCuáles علائم بیماری کلیوی ناشی از دیابت چقدر است؟ بیماری کلیوی ناشی از دیابت نیز به نفروپاتی دیابتی نامیده می شود. مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیوی ناشی از دیابت، بیماری کلیوی می تواند علائم و complocaciones بیشتر می شود.

1. آلبومین در ادرار و یا protenia

هنگامی که سیستم فیلترینگ از کلیه است سطح قند خون بالا مورد حمله قرار، آلبومین و یا پروتئین بیشتر احتمال دارد که نشت بدن urine.This در مرحله اولیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت معمولا هیچ نشانه ای ندارند با این حال obvios.Sin با پیشرفت بیماری کلیه، ادرار کف آلود بیشتر و بیشتر آشکار می شود.

2.hipertensió

فشار خون بالا است که معمولا با ظهور نفروپاتی دیابتی همراه است و عامل مهم را تحت تاثیر قرار پیش آگهی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی diabética.Esto به این دلیل است فشار خون بالا می تواند به بیماران damericanos Protectoria بدتر و باعث آسیب بیشتر است کلیه به راحتی.

3.la کم خونی کلیوی و خستگی

خستگی نشانه ای از کم خونی کلیوی است، معمولا در نتیجه عملکرد کلیه baja.Esto است، زیرا کلیه بیمار می تواند تولید به اندازه کافی EPO، که مسئول برای تحریک بدن برای تولید سلول های rojos.Entonces خون، کم خونی کلیوی رخ می دهد .

اینها فقط بعضی از علائم ناشی از بیماری کلیه diabética.Si شما یک یا بیشتر از این علائم، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com پزشکی آنلاین برای تعیین چگونگی به طور موثر مدیریت مشورت





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: