چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه در نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه عدم RenalCómo جلوگیری از نارسایی کلیه در نارسایی کلیوی؟ به طور کلی، بیماران با نارسایی کلیوی توصیه می شود به دیالیز به زندگی بهتر و کمتر رنج می برند dolores.Pero شما می دانید که برای این بخش مردم از عملکرد کلیه خود fallando.Después یک دوره دیالیز، آنها ممکن است این فرصت را به خالی کردن él.Así قبل از از دست دادن عملکرد کلیه خود را به طور کامل، شما باید سعی کنید برای جلوگیری از نارسایی کلیه از دست بدهند.

چگونه برای جلوگیری از کلیه ها قادر؟

همانطور که قبلا ذکر شد، دیالیز طولانی مدت کلیه به تدریج از دست داده تابع، چرا که این نوع درمان به تعمیر کلیه های آسیب دیده آنها را از آسیب بیشتر محافظت نمی کند، شما تنها می تواند جایگزین کلیه ها بخشی از کار خود را.

بنابراین اگر شما می خواهید برای نجات کلیه های شما از دست دادن کل، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان که می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر کنید.

آیا ممکن است که کلیه های شما شروع به کار دوباره؟

در واقع، تا زمانی که بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر، بیماران مبتلا به نارسایی این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه و کمک به کلیه شروع به کار دوباره داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توابع renales.Con به بهبود کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند حتی ممکن است این فرصت را به بازگشت به اند زندگی عادی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: