چرا بیماران دیالیزی ممکن است رنج می برند درد معده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران دیالیزی ممکن است رنج می برند درد معده

چرا بیماران دیالیزی ممکن است دچار درد EstómagoComo آن شناخته شده است که اگر چه دیالیز می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای فیلتر کردن خون، بیمار نمی توانند زندگی کنند اگر شما دو کلیه، چرا که کلیه یک عضو مهم است نقل و آب و بیشتر بیماران در همودیالیز یا دیالیز صفاقی ممکن است عوارض جانبی مختلف در فاضلاب .این را تجربه کنند.

همودیالیز یا دیالیز دو نوع رایج همودیالیز با استفاده از نظریه .این دیالیز غشاء نیمه تراوا برای تمیز کردن خون، در حالی که در دیالیز پریتونیل از صفاق به حذف مواد زائد، مواد سمی و cuerpo.Durante مایع اضافی این فرایند، درد معده به راحتی رخ می دهد.

درد همودیالیز علت معده چگونه؟

همودیالیز می تواند کمک به فیلتر مایع اضافی و زائد سوخت و ساز را از خون، اما می تواند اختلال الکترولیت در دستگاه gastrointestinal.Luego القاء، بیماران مبتلا به تهوع، استفراغ و درد معده fácilmente.Además، اگر دیالیز ممکن است کار نمی به درستی، مایع اضافی در بدن است که یکی دیگر از علت درد معده برای بیماران دیالیزی تجمع می یابد.

چگونه کار می کند دیالیز صفاقی موجب درد معده؟

اگر بیماران تحت دیالیز صفاقی درد معده، شایع ترین دلیل است که peritonitis.Debido به دیالیز پریتونیل از صفاق بیمار و دیالیز غشاء و فرآیندهای غشایی برای فیلتر کردن خون، بیماران در معرض خطر بالای پریتونیت، هستند که این عفونت که در آن کاتتر در عفونت abdomen.Esta می تواند تهوع، استفراغ، تب و درد estómago.Las برای بیماران مبتلا به دیالیز صفاقی موجب علل دیگر از درد معده فقط همان که از بیماران در است همودیالیز.

در این مقاله، ما به دست همین دلیل بیماران دیالیزی مبتلا به درد معده fácilmente.Si نیز توسط این مشکل عذاب، شما باید اول چه چیزی باعث درد معده خود را و سپس گام های مناسب برای از بین بردن درد خود را .

اگر شما هنوز هم مشکل در مورد این موضوع، لطفا با ارسال ایمیل و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک پیام به ما، دکتر ما ممکن است دستیار.





:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: