امید به زندگی برای بیماران مبتلا به 15 درصد از بیماری کلیوی چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی برای بیماران مبتلا به 15 درصد از بیماری کلیوی چیست

امید به زندگی برای بیماران مبتلا به این بیماری 15٪ RenalCuál امید به زندگی برای بیماران مبتلا به 15 درصد از بیماری های کلیوی چیست؟ دو کلیه بنابراین مهم است که ما نمی تواند بدون آنها اگر تنها عملکرد کلیوی زندگی می کنند، دارای 10٪، به این معنی که کلیه های شما در حال حاضر آسیب دیده، و دارای توانایی برای کمک به حفظ یک زندگی عادی. بنابراین در این نقطه بیشتر بیماران می توانند دیالیز را انتخاب کنید و یا پیوند باید زندگی .این دیالیز متوقف دست داده و پیوند مفید هستند، اما دشوار است برای پیدا کردن در کلیه سالم نیز پیوند کلیه خطرناک است، و بیماری کلیوی می آید دوباره پس از cirugía.Por همین دلیل، آن است که اگر یک درمان است که وجود دارد می توانید .این بهبود عملکرد کلیه کلیه کمک ارگانی که añoso برای فیلتر کردن خون هنگامی که بافت کلیوی آسیب دیده اند و به درستی کار نمی کند.

برای کسی است که 15 درصد عملکرد کلیه، شما ممکن است خود را majoró.Mientras عملکرد کلیه عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، فرکانس recude دیالیز و این امید به کمک افزایش عمر علاوه بر این، اگر دریافت عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته 20٪، احتمال که بیماران رها دیالیز وجود دارد.

میکرو چینی پزشکی درمان نوآورانه بر اساس طب سنتی چینی است، متفاوت است از درمان های دیگر tradicionles درمان occidenteles.Esta و درمان است امن، راحت و ثابت شده است .What کارآمد مهم تر این است که طب میکرو چینی بسیار موثر است بیماری های کلیوی، من فکر می کنم که این درمان ممکن است کمی امید به یک زندگی خوب را ببینید.

اگر شما یک مشکل در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com وارد وب سایت ما و یا شما می توانید ترک یک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: