هنگامی که به دیالیز بیمار بیماری کلیه و می توانید جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که به دیالیز بیمار بیماری کلیه و می توانید جلوگیری از

زمانی که به بیمار کلیوی بیماری دیالیز و بیمار می تواند EvitarloCuándo باید بیماری های کلیوی دیالیز و ممکن است آن را جلوگیری از؟ در واقع ما این موضوع از دو جنبه است که در چه زمانی و یا چگونه می-تجزیه و تحلیل سطح بالای کراتینین تا یک بیمار بیماری های کلیوی است با توجه به مراحل diálisis.Esto و سطح کراتینین به طور عمده دو شاخص از بیماری های کلیوی، بنابراین شما باید هر یک از آنها را نادیده بگیرد به بیش از درمان است.

چه بیماری کلیوی مرحله باید بیمار به دیالیز را؟

در شرایط عادی، پس از بیمار بیماری وارد مرحله 5، است که مرحله نهایی بیماری کلیوی زمان را به diálisis.Pero است، در واقع، دکتر شما ممکن است دیالیز زودتر از در صورتی که بیمار توصیه نشانه ها و عوارض بیشتری رنج می برند.

چگونه بالا سطح کراتینین به بیماری کلیوی باید بیمار به دیالیز را؟

همانطور که برای چگونه بالا سطح کراتینین، باید 8.0 از mg / dl باشد. اما از آن است که تعدادی پایدار نیست، برای کسانی که با علائم سنگین تر باید دیالیز قبل از آن با علایم خفیف است.

در کوتاه مدت، که آن را به یک بیمار به دیالیز اگر باید یا باید با توجه به شرایط خود نیست، آیا پاسخ تنها با توجه به برخی از اعداد را نمی دهد.

می توانید بیماری کلیوی بیمار جلوگیری از دیالیز؟

به فرانک، اگر بیماری کلیوی بیمار می تواند درمان جایگزین را قبل از آنها می توانند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز، در غیر این صورت، ممکن است شما را به دیالیز تکیه به زندگی بهتر است.

در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک نوآوری از طب سنتی چینی، که می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری بیماری های کلیوی دیالیز توسط بهبود عملکرد کلیوی توصیه می شود.

در صورت امکان، من امیدوارم که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته، حداقل شما می توانید بهتر و بدون diálisis.Si زندگی شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید پیام و یا ایمیل را ترک enfermedad-renal@hotmail.com، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: