یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به نارسایی بسیار مهم است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به نارسایی بسیار مهم است

یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک رژیم غذایی سالم برای بیماران با نارسایی کلیوی بسیار مهم است بسیار مهم است، با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا insufiencia کلیه نمی دانم چه مواد غذایی آنها می توانید بخورید و چه مواد غذایی آنها می تواند غذا خوردن، به طوری که امروز به من اجازه ایجاد یک ارائه مختصر او را در رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خوش آمد می گوید.

1. محدود کردن میزان مایع خروجی ادرار اگر کاهش یافته است وجود دارد، نگه داشتن مایعات اضافی در بدن، و در نتیجه بدن پف کرده، فشار خون بالا و یا ادم ریوی. در این مورد، مصرف آب باید محدود شود. به طور کلی، مایع مورد نیاز می تواند تولید ادرار دیروز، بیش از 500 میلی لیتر است.

2. با کیفیت بالا، اما بیماران مبتلا به رژیم غذایی کم پروتئین نارسایی کلیه توصیه می شود برای دنبال یک رژیم غذایی غنی از پروتئین با کیفیت بالا و این مواد مغذی می تواند در شیر، سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی و غیره یافت می شود. و مصرف می تواند با توجه به نرخ کلیرانس کراتینین درون زا (CCR) تنظیم می شود.

نمک 3.Dieta کم بنا به آمار، حدود 80 درصد قربانیان فشار خون بالا alta.Y خوردن بیش از حد نمک می تواند تنها باعث تشدید التهاب، بلکه فشار خون را افزایش می دهد. بنابراین، شما نیاز به خوردن مواد غذایی کمتر در سرکه، سس سویا، سس گوجه فرنگی، و غیره

اگر شما علاقه مند در یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com وب سایت ما وارد کنید، شما همچنین می توانید پیام را به ما ترک، خط پزشکی ما می توانید با صبر و حوصله جواب





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: