چه درمان می تواند کمک مرحله 5 کلیه بیمار بیماری زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند کمک مرحله 5 کلیه بیمار بیماری زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز

چه درمان می تواند کمک DiálisisQué بیمار به بیماری کلیه مرحله 5 زندگی می کنند بهتر می توانید بدون درمان بیماران مبتلا به مرحله بیماری کلیوی 5 زندگی می کنند بهتر بدون دیالیز کمک کند؟ در واقع، بیماری مرحله 5 کلیه نیز به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی شناخته شده است، مردم بیماری vida.Si تهدید که در این مرحله رد دیالیز بدون در نظر گرفتن درمان های جایگزین، زندگی شما را در معرض خطر بالا باشد.

اگر بیماری مرحله 5 دیالیز کلیه بیمار امتناع؟

دیالیز می تواند بیماران کلیوی با اجرای زباله این سموم اضافی ANS خارج از بدن کمک کند، هنگامی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی حاضر به کسانی که سموم اضافی در بدن تجمع می یابد و منجر به بیشتر و نشانه ها و عوارض بیشتر است. بنابراین بیماری کلیوی بیمار در معرض خطر بالا از زندگی.

چه روش های درمانی جایگزین می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون دیالیز؟

پیوند کلیه یکی از مهمترین و در درمان، درمان بیماری های کلیه، هنگامی که بیمار را به این عمل موثر است همه این مشکلات ناشی از کلیه ها آسیب دیده desaparecieron.Pero است، هنوز هم وجود دارد یک سوال این است که این کلیه جدید مواجه ممکن است شکست دوباره، بنابراین برای افرادی که این عملیات گرفته اند شما باید توجه زیادی به آن پرداخت.

به جز پیوند، همچنین برخی از داروهای چینی ممکن است جایگزین دیالیز وجود دارد. آنها می توانند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز توسط بهبود عملکرد کلیوی زندگی می کنند.

طب چینی به عنوان پا حمام درمانی، حمام درمانی، صفحه گرم و برخی از درمان های دیگر درمانی، همکاری با دیگران می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از دیگر آسیب چنین mayor.De، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته و علائم ناشی از کاهش عملکرد کلیه به تدریج ناپدید شد خواهد شد.

اگر می خواهید بدون دیالیز زندگی می کنند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: