برخی از درمان دیالیز جایگزین در درمان بیماری های کلیوی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی از درمان دیالیز جایگزین در درمان بیماری های کلیوی وجود دارد

برخی از درمان دیالیز جایگزین در درمان اختلال RenalHay یکی دیگر از دیالیز جایگزین برای درمان نارسایی کلیه؟ دیالیز به عنوان یکی از درمان معمول نارسایی کلیوی وجود دارد، می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر توسط بطور منظم احساس آن síntomas.Pero که همه این است همه چیز دیالیز کاری برای انجام با درمان نارسایی کلیه ندارد.

چرا دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست.

دیالیز ممکن است بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه خود را dañado.Desde گلومرول آسیب دیده است، این سموم می توانند از بدن خود را نمی اخراج، در بدن خود را به طوری سمت چپ، از جمله سم micromolecule (به به عنوان کراتینین، اوره و اسید اوریک در خون)، مولکول سم متوسط ​​(مانند Cys را-C و PTH) و درشت مولکول سم (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز تنها قادر micromolecule سم دانلود، شما می توانید سم و سم مولکول macromolécula.Con وسط حذف هر دو سم در بدن است، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و بیشتر infecciones.Lo شود، تاثیر قلب دیالیز، که زندگی بیمار را در معرض خطر قرار داده اثرات.

آیا جایگزین های دیگر به دیالیز برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان دیالیز جایگزین خوب است، بر اساس طب سنتی گیاه چینی اختراع شد و به دنبال بازگرداندن عملکرد کلیه dañada.Por چهار عملکرد اصلی آن (ضد التهاب، ضد -coagulación، ضد ترومبوز و گسترش عروق خونی) است که می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و پس از آن از آسیب بیشتر محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام برای ما، ما همه چیز را ممکن است به انجام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: