درمان بیماری های کلیه مشخصه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان بیماری های کلیه مشخصه

شکست درمان مشخصه پنج مرحله از بیماری های کلیوی RenalHay. در دکتر tabla.Su زیر نشان داده شده تعیین مرحله خود را از بیماری های کلیوی بر اساس حضور آسیب کلیوی و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، است که اندازه گیری از سطح خود را از عملکرد درمان renal.Su بر اساس خود را مرحله بیماری کلیوی. گفتگو با دکتر خود را اگر شما هر گونه سوال در مورد مرحله خود را از بیماری های کلیوی و یا خود را دکتر tratamiento.Contacto آنلاین داریم برای جزئیات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

اگر دکتر شما به شما گفت که شما ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه به زودی نیاز دارید، شما احتمالا تعجب چگونه به تصمیم گیری در بهترین گزینه برای you.This بروشور حاوی اطلاعات کلی به شما کمک کند و خانواده خود باید این را decisión.Usted در مورد جوانب مثبت و منفی هر یک گزینه درمانی با خانواده های خود، و بهداشت حرفه ای صحبت کنید. آنها به شما کمک خواهد تصمیم می گیرید که درمان برای شما بهتر است.

وقتی کلیه ها قادر چه اتفاقی می افتد؟

کلیه به طور معمول حذف مواد زائد و مایعات اضافی از خون است. زمانی که کلیه به علت بیماری یا آسیب، ضایعات و مایع اضافی را شکست می تواند در خون تجمع می یابد و آن را enferme.Es ممکن است برخی از از علائم زیر را داشته باشد:

تهوع، خواب مشکل. بی اشتهایی؛ خستگی، سکسکه، پوست خشک و خارش دار؛ دست دادن وزن. گرفتگی عضلات در شب، خونریزی غیر طبیعی یا کبودی آسان. تورم پا یا مچ پا، تورم اطراف چشم. کم خونی (کم سلول های قرمز خون)؛ اشکال در تنفس یا تنگی نفس است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند درد بیماران به طور موثر رفع و کمک به آنها بازیابی gradualmente.Se تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ صرف تنزل ماتریکس خارج سلولی، مسدود کردن اشکال آسیب کلیوی.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت است.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: