درمان موثر برای نفروپاتی دیابتی و عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر برای نفروپاتی دیابتی و عملکرد کلیه

درمان موثر برای نفروپاتی دیابتی و عملکرد RenalCómo بهبود عملکرد کلیه و نفروپاتی دیابتی؟ یکی از شایع ترین عوارض بلند مدت دیابت بیماری های کلیوی شناخته شده به عنوان نفروپاتی دیابتی diabética.También است، این وضعیت نتیجه اختلالات است عروقی مستقیم همراه diabetes.Además، دیابت علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD)، مرحله پیشرفته ترین بیماری renal.Contacto دکتر آنلاین است برای اطلاعات به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان .

مراحل بیماری مزمن کلیوی (CKD)

در مرحله دوم از این بیماری، آسیب کلیوی به سطح است که باعث مشکلات در سراسر cuerpo.Uno از این مشکلات پیشرفت است افزایش در مقدار زباله در خون مانند اوره، کراتینین، و fosfato.Cuando توابع بدن به طور معمول، کلیه ها قادر به حذف این مواد زائد. اثرات دیگر از نارسایی مزمن کلیه شامل کم خونی، بیماری های استخوان، اسیدوز و احتباس نمک líquidos.La اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن پیشرفت به مرحله پایانی یا بیماری ترمینال کلیه است.

چرا به دیابت خطر ابتلا به بیماری کلیه را افزایش؟

بالا بودن قند خون کار زیاد کلیه ها، که در نهایت ellos.Después آسیب سال های بسیاری، آنها شروع به نشت مقدار کمی از پروتئین (آلبومین) در ادرار، نشان می دهد که کلیه های آسیب دیده می شود. تمام افراد مبتلا به دیابت نمی شود توسعه بیماری کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت است.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: