سطح کراتینین 4.1 به توقف بعد از هورمون من چی کار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 4.1 به توقف بعد از هورمون من چی کار

سطح کراتینین به 4.1 پس از قطع هورمون درمانی باید به کراتینین 4.1 پس از قطع درمان با هورمون HacerNivel، چه باید بکنم؟ شما می دانید که هورمون درمانی یک درمان معمول در مراحل اولیه بیماری های کلیوی است، شما می توانید سطح بالایی از کاهش کراتینین و تسکین علائم دیگر این بیماری، اما پس از بیمار متوقف می شود مصرف آن، بیماری های کلیوی آسان است به عود دوباره.

این منجر به دیالیز؟

بدون کنترل خوب شما می توانید دیالیز را متوقف کند. شما می دانید که هورمون درمانی یک درمان معمول در مراحل اولیه بیماری کلیوی است، می توانید سطح کراتینین بالا و تسکین علائم دیگر این بیماری، بلکه آوردن برخی از اثرات secundarios.Además پس از بیمار مصرف آن متوقف می شود، بیماری های کلیوی آسان به عود دوباره است. بدون کنترل خوب، این بیماری را بدتر خواهد رفت و بیمار را به صورت دیالیز.

درمان مناسب به منظور کاهش این سطح کراتینین چیست؟

درمان بالا هفت TCM ممکن است بهترین گزینه برای بیماران با بیماری کلیوی برای کنترل بیماری و کاهش سطح کراتینین بالا.

هر یک از هفت است درمان ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی، بنابراین پزشکان در طول درمان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با توجه به خودشان condición.Lo تر، گیاهان در هر درمان نیز ممکن است تغییر به عنوان مورد نیاز، به طوری که همین دلیل است که درمان می تواند اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی است.

با کمک این درمان معمول برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می توانید دیالیز جلوگیری از و این فرصت را به عقب زندگی عادی داشته باشد.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: