درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان بیماری مزمن کلیه

درمان نارسایی کلیه CrónicaCuál درمان نارسایی مزمن کلیه است. دیدار با درمان نارسایی مزمن کلیوی بسیار ضروری برای زیر tartarla.Los در درمان به درمان نارسایی مزمن کلیه است:

حذف انگیزه، آلوده کنترل، تصحیح اختلال آب و الکترولیت.

استفاده نمی شود درمان دیالیز، مواد غذایی و protenía بالا frósforo بالا می تواند توسعه بیماری protenía کیفیت .این کاهش باید 50٪ -70٪ کالری باید 146.3 / KJ / کیلوگرم در روز محدود porproporción proternía از گیاه، با استفاده از گندم نشاسته یا رژه básico.Añade مواد غذایی به جای اسید آمینه برای افزایش ادغام protenía و می توانید وضعیت سوء تغذیه و ایمنی پایین را بهبود بخشد، همچنین می توانید frósforo خون را پایین بیاورد. این است که برای ریواس گرفته شده برای بیماران مبتلا به از دست دادن اندکی Bun.Toma مانیتول نیز ممکن است توسط تطهیر اورمی مستی و SCR دانلود بسیاری از موثر متقاعد کرده است، اما قابل استفاده برای بیماران شدید نیست. اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید ترک ماساژ.

Verte ورید، سه بار هر روز صبح، mientra رزمی طول می کشد برای اصلاح کم خونی بلافاصله.

استفاده از طب چینی کپسول استخوانی کلیوی به منظور افزایش هیپوکلسمی، در حالی که مصرف ویتامین D3، با این روش نیز بسیار موثر است.

درمان استس برای اکثر مردم، بسیاری از مردم توسط نارسایی کلیه زخم موثر است، درمان expects're می تواند به بیماران و کمک به familiares.Si خود شما علاقه مند در درمان های دیگر هستند، به وب سایت ما مدیر فروش.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: