چرا باید کلیه کنترل بیماری کلسترول بیمار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا باید کلیه کنترل بیماری کلسترول بیمار

چرا باید از مصرف بیمار به بیماری کلیوی کنترل ColesterolPor که چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید مصرف کلسترول خود را کنترل کند؟ شما می دانید کلسترول بالا یکی از سه عوامل خطر بیماری شریانی است coronaria.Así که اگر بیماری وی کلیه مواد غذایی بیش از حد با غذاهای با کلسترول بالا می تواند به طور بالقوه این بیماری mortal.Puesto که کلسترول بالا یک خطر بهداشتی است، آن را لازم است به انجام اقداماتی برای کاهش سطح کلسترول خود را بهترین sangre.La راه برای انجام این است مطمئن شوید که شما مواد غذایی که چربی و کلسترول پایین است بخورند.

انواع چربی ها چه هستند؟

چربی اشباع شده: محتوا عمدتا در غذاهای حیوانی مانند گوشت و فراورده های لبنی که بدن خود را به تولید بیشتر چربی اشباع colesterol.Las در دمای اتاق جامد هستند تشویق می کند.

چربی های اشباع نشده (اشباع نشده و اشباع شده) می تواند کلسترول خون را کاهش دهد. معمولا آنها از منشاء گیاهی هستند و در دمای اتاق مایع هستند.

رژیم غذایی: شما در غذاهایی که می خورید می باشد. این است که فقط در غذاهای حیوانی، نه منابع گیاهی یافت می شود.

هیدروژناسیون: یک فرایند شیمیایی است که تغییر روغن های گیاهی مایع (چربی های اشباع نشده) در صدا چربی اشباع است.

از آنجا که شما کلسترول بالا شناخته شده است یک خطر بهداشتی و انواع آن را به شما است، بنابراین شما باید بهترین خود را سعی کنید به کنترل مصرف ellos.Si می خواهند بدانند که دقیق تر با غذاهای با کلسترول بالا که شما باید به جلوگیری از، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اما در اینجا من به شما یادآوری می کنند که مهم نیست چقدر خوب رژیم غذایی خود را بدون درمان خوب بی فایده برای درمان خود را enfermedad.Así شما باید مراحل را پیدا و درمان منظم از بیماری خود را دنبال را خواهد داشت.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: