نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 1.8 می تواند معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 1.8 می تواند معکوس شود

نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 1.8 می توانید سطح کراتینین RevertirseNefropatía IgA در 1.8 معکوس شود 1.8. سطح کراتینین بالاتر از سطح نرمال است، که به معنی عملکرد کلیه شما آسیب دیده است 50٪ و این بیماری در حال حاضر در مرحله 2، که می تواند با درمان سیستمیک به موقع معکوس.

نفروپاتی IgA با ¿سطح کراتینین 1.8 می تواند معکوس شود؟

IGA یک بیماری کلیوی دارو سیستم ایمنی است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم برای حفاظت از cuerpo.Cuando مواد مضر خارجی (آنتی ژن) ما حمله به بدن، سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی derrotarlos.Por گذشته است، آنتی بادی کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن تشکیل می دهند و در نهایت توان دریافت کردن بدن است. سپس بدن انسان عادی ما بهبود یافتن از این بیماری است.

با این حال، IgA و سیستم ایمنی بدن عمل نمی کند به طور معمول. در نتیجه، مجتمع های ایمنی در riñones.Si سپرده این کمپلکسهای ایمنی نمی تواند در زمان حذف شود، می تواند باعث التهاب گلومرول شود. اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول خواهد normal.De در غیر این صورت بهبود می یابند، گلومرول آسیب دیده و در نهایت نکروز شود. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی توان معکوس کرد.

در یک کلام، با درمان موثر، گلومرول سالم ممکن است در برابر آسیب محافظت mayores.Sobre این اساس، اگر آن گلومرول معلول را می توان ترمیم، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته mucho.De در غیر این صورت بدتر شدن عملکرد کلیه باقی خواهد ماند و شرایط عمومی بیمار بدتر است.

چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی برای درمان نفروپاتی IgA.Por تمیز کردن سموم در بدن شما مفید است، می توانید یک محیط خوب برای تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده . چه چیزی بیشتر، شما می توانید کلیه را از آسیب بیشتر توسط ضد التهاب و ضد ترومبوز محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: