به نحوی می تواند کمک کند وجود دارد بیمار دیالیز کلیوی بهتر زندگی بدون
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به نحوی می تواند کمک کند وجود دارد بیمار دیالیز کلیوی بهتر زندگی بدون

وجود دارد به هیچ وجه بیمار کلیوی می تواند کمک به زندگی بهتر و بدون DiálisisHay به نحوی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از رایج ترین راه برای تسکین علائم نارسایی کلیه است، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی زندگی بهتر با جایگزینی کلیه ها برای انجام سموم اضافی و مواد زائد از cuerpo.A اگرچه بعضی بیماران نمی خواهید به.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نمی خواهید را به دیالیز؟

شما می دانید که دیالیز یک حرکت نزولی برای افرادی که نمی توانند مانند افراد دیگر زندگی می کنند، مانند رفتن به مدرسه، رفتن به محل کار و یا خرید را، این درمان آنها را از دیگر personas.Esa جدا شده یکی از دلایل به همین دلیل است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نمی خواهید به آن را. اما این نکته کلیدی نیست.

نکات کلیدی مردم نمی خواهند به این درمان دیالیز می تواند بیماری را درمان و یا بهبود عملکرد renales.Así مهم نیست چه مدت شما را از این درمان، آن را بی فایده برای آنها سرنوشت وضعیت خود است، به زندگی می کنند با این بیماری برای بقیه عمر خود را، حتی از آن است که روز به روز بدتر.

آیا روش شما می توانید بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز زندگی بهتر و بدون کمک کند وجود دارد؟

از جمله طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمانهای eficaces.Con کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند است. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک برای ما پیغام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: