درمان CKD هیپوکلسمی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان CKD هیپوکلسمی

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در CKDCómo هیپوکلسمی درمان در CKD؟ بیماری کلیه یک بیماری مزمن پیشرونده است و به این بیماری توسعه یافته، بسیاری از علائم به نظر می رسد یک به یک، و هیپوکلسمی یکی از آنها است.

هیپوکلسمی بازتابی از سطوح پایین کلسیم سرم در sangre.Más به طور خاص است، سطوح سرمی کلسیم کمتر از 2.1 میلی مول / L یا 9 میلی گرم / dl.Como همه می دانیم، کلیه است بسیاری از عملکردهای مهم. یکی تعادل هیپوکلسمی است و هیپوکلسمی fósforo.Si رخ می دهد، فسفر بیشتر می شود. علاوه بر صحبت کردن، کلسیم و فسفر از dieta.Los ضایعات سوخت و ساز بدن در عملکرد فیلتراسیون کلیه به دست آمده است. اما در حال حاضر، نارسایی مزمن کلیه مربوط به آسیب کلیوی کلیه مشکلات در انجام همه تابع trabajo.La ناکارآمد خود را که منجر به تصفیه خون کلیه hypophosphate رسوب به ارمغان می آورد. بنابراین تابع پاراتیروئید تحت تاثیر قرار است، مثل ویتامین تولید D.Paratiroidea تنظیم سطح کلسیم در خون می شود. بالاتر از همه، هیچ مشکل در فهم هیپوکلسمی در بیماری مزمن کلیه وجود دارد. به منظور درمان هیپوکلسمی، ما باید برای درمان بیماری مزمن کلیه در وهله اول.

چگونه برای درمان بیماری های مزمن کلیه؟

تصفیه خون یکی از نظریه های پیشرفته ترین چین است. تا به بسیاری از فن آوری استفاده avanzadas.La نسبت به دیالیز است، برای از بین بردن هر نوع زباله و مواد سمی در cuerpo.Con ما کمک تصفیه خون، خون به وضوح می دهد بار کمتر بر روی کلیه ها در نتیجه حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ایجاد یک محیط بهتری برای خود ترمیمی و بازسازی خود.

همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy (که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر)، این درمان می تواند کنترل بیماران مبتلا به بیماری کلیوی too.If در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، ممکن است فرصت آن را معکوس داشته باشد.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: