یک درمان موثر برای CKD مرحله 4 با کیست کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک درمان موثر برای CKD مرحله 4 با کیست کلیه

یک درمان موثر برای CKD مرحله 4 بیمار مبتلا به کیست RenalSi هر دو مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و کیست کلیوی، شما باید یک درمان موثر برای رسیدگی به مشکل شما renal.De در غیر این صورت ممکن است از نارسایی کلیه رنج می برند در نهایت پیدا کنید. همزیستی از مرحله 4 CKD و کیست های کلیوی است.

هر دو اختلال بیماری های کلیوی و مزمن کلیوی کیست کلیوی comunes.Si کنترل موثر نیست، کیست بزرگ کلیوی جایگزین عملکرد بافت کلیه به تدریج.

چگونه برای درمان بیماری مرحله 4 کلیه و کیست های کلیوی به طور همزمان؟

برای کنار آمدن با یک مشکل کلیوی به طور موثر، ما باید برخی از روش های درمانی است که می تواند کیست کوچک کلیوی حفظ و جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه را.

درمان کاهش کیست های کلیوی باید دو نیاز را تامین کند. یکی این است که تخلیه مایع از کیسه، و از سوی دیگر این است برای جلوگیری salida.Mientras ترشح مایع بیشتر مایع کیسه خارج از بدن تخلیه بدون پر کردن، کیست کلیوی تبدیل خواهد شد کوچکتر و بیشتر pequeño.Entonces، ظلم و ستم از کیست کلیه در بافت عملکرد کلیه با موفقیت کاهش می یابد، و عملکرد ذاتی بافت کلیه می تواند به خوبی محافظت می شود.

در مقایسه با عمل جراحی، طب گیاهی چینی بهترین ها را برای این بیماران به دلیل ایمنی و کاهش خطر عود کیست renal.Según کنار کیست و سلامت عمومی بیماران، کارشناسان کلیه است SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می تواند داروهای مناسب برای شما را در جزئیات تجویز کند.

همانطور که برای مرحله 4 CKD، سخت تر برای treat.When اول است، یک برنامه رژیم غذایی سالم برای حفظ شرایط کلیه بدتر مورد نیاز است. دوم، برخی از داروها باید انجام شود برای مدیریت عوارض مربوط به آخرین riñón.Por، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی موظف است به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه است.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. برای درمان فرد، شما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما را توصیف و یا متوقف کردن موضوعات آزمون خود را enfermedad-renal@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: