چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک معامله کراتینین کراتینین 3.5Cómo با بیماری کلیه پلی کیستیک 3.5؟ PKD یک بیماری پیچیده کلیه با کیست های متعدد است. با کیست های متعدد، توابع کلیوی را کاهش کراتینین به طور فزاینده more.The است یک شاخص از توابع باقی مانده، آن را نیز برای یک سری از داده ها را برای PKD ایستاده.

آیا کراتینین 3.5 در PKD یعنی چه؟

بیماری کلیه پلی کیستیک در حال توسعه تمام کیست های زمان حال رشد است. کیست در حال رشد دو معنی دارد:

جریان خون تمام وقت. کیست در منطقه کلیه با تا مناطق اطراف آن ساختار سیال و مضر کلیه را فشار دهید پر شده است.

تعداد کیست نیز افزایش می یابد. کیست تابع از ساخت کیست به طور فزاینده رشد.

کراتینین 3.5 اشاره آسیب کلیوی تا متوسط ​​است. کراتینین عمل فیلترینگ، کلیه ها که منجر به کراتینین بیشتر است 3.5 زائد سوخت و ساز است که در کلیه بر اساس به آنها را از بدن را در فرم از PKD orina.Desarrollo تاثیر می گذارد.

چگونه برای درمان PKD با کراتینین 3.5؟

آلودگی خون درمان برای اثر قابل توجه آن در درمان بیماری های کلیوی شناخته شده است، خون در وهله اول است و نه sangre.Las درمان درمان گیاهی چینی را دست به بدن برای از بین بردن مواد زائد و سموم احیای بار بدن riñones.Es، بسیاری از علائم جدی خواهد شد در همان زمان، رها شوند. داروهای چینی ارائه مغذی برای بدن شما و تعمیر مکانیزم آسیب دیده و لخته شدن سیستم تشکیل sangre.Cuando این سیستم عامل به طور معمول، کلیه است محیط بهتری برای خود بازسازی و خود شفا. آلودگی درمان خون است توسط بسیاری از کارشناسان به رسمیت شناخته شده به شهرت خوبی در درمان PKD.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلودگی درمان خون و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: