مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD

بیماری مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک ESRDCómo معامله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD؟ کلیوی end-stage است اختلالات کلیوی با توابع کمتر renales.Como کلیه عملکرد آن برای یک مدت طولانی از دست می دهد، بسیاری از علائم جدی شروع به رخ می دهد، و مشکلات تنفسی و آمونیاک.

دلایل مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD چه هستند؟

بیماری کلیوی end-stage باقی می ماند تابع کمتر کلیه، عملکرد ضایعات فیلتر ناکارآمد و سموم باعث می شود سپرده در مواد سمی sangre.Esas جریان خون در نتیجه آسیب به هر ارگان در بدن ما است. اگر آنها حمله به ریه ها، مشکلات زباله های مختلف بیش از حد respiratorios.Como موفق به از بدن خارج شوند ممکن است رخ دهد، شما می توانید آمونیاک در دهان احساس می کنم. آنها را مشکلات pacientes.Con به ارائه امید و اعتماد به نفس برای بیماران مبتلا به ESRD، درمان موثر به شدت مورد نیاز. در همین حال ESRD بیماران هم برای درمان در نقش بزرگتر گرانبها است.

چگونه برای درمان ESRD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر ESRD است، با این نسخهها کار در ESRD در دیدگاه های زیر است:

گسترش عروق خونی

خون آلوده به طوری که خون اکسیژن کمتر که منجر به شرایط جدی تر ESRD. گسترش عروق خونی اکسیژن کافی و درخواست خون برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه فراهم می کند.

مرمت و بازسازی آسیب کلیوی

داروهای چینی در عملکرد کلیه به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمز فعال می شود. به عنوان آسیب کلیوی است تا حدی تعمیر، بیماران مبتلا به ESRD یک زندگی صلح آمیز و یک خانواده شاد.

مزیت دیگر این روش درمانی است که می توان آن را به خانه گرفته تا پذیرش این درمان سازگار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: