چگونه می تواند به جلوگیری از بیمار ریوی ESRD دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می تواند به جلوگیری از بیمار ریوی ESRD دیالیز

چگونه است بیمار ESRD می تواند به جلوگیری DiálisisESRD ریوی در مرحله نهایی که عملکرد کلیه باقی می ماند کمتر و دیالیز کلیه و پیوند دو گزینه برای درمان بیماری کلیه terminal.Bajo چنین شرایطی می باشد، دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض است. ادم ریوی یکی از ellas.Entonces است، چگونه می تواند بیمار ESRD جلوگیری از ادم ریوی در دیالیز ESRD؟

چرا ESRD بیماران تحت دیالیز آسان است برای دریافت ادم ریوی؟

دیالیز است بازده درمان reemplazo.Tome و امید به زندگی به حساب، دیالیز نقش عوامل فیلتر سمی ایفا می کند در خارج از بدن به عنوان ادرار و حفظ زندگی روزمره از دیالیز paciente.La به انجام حفظ خون روشن تا حدی. اما نتواند به از بین بردن ضایعات در اندازه خون grande.La شامل برخی از باقی مانده های در خون واقعیت است. چه چیزی بیشتر، دیالیز هیچ استفاده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد renales.Así به عنوان هنوز هم کاهش عملکرد کلیه، ادم ریوی می تواند در دیالیز رخ می دهد.

ادم ریوی یک بیماری جدی است که باعث پیچیده ما می شود و بیماران درمان بیشتری sufrimiento.Por بنابراین، برای جلوگیری از دیالیز ریه، ما باید سایر درمان ها امن برای بیماران مبتلا به ESRD پیدا است.

چگونه برای جلوگیری از ادم ریوی در دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده از داروهای چینی tradicionales.Con برای تکمیل درمان فشرده گرم است، ما باید نقاط دسترسی ویژه در پیدا BL 23 acupuntura.Es کانال فعال برای داروهای چینی به کلیه ها renales.Las بنابراین تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد فعال داروهای چینی به دو کیسه های که از خارج می تواند مورد استفاده قرار داده است. بیماران باید یک رویا را به مواد مخدر در کلیه با کمک بسیاری از داستان های موفقیت ماشین آلات ósmosis.Tenemos در درمان بیماری کلیوی end-stage مانند ادم ریوی کار و جلوگیری از عوارض داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: