درمان برای PKD با سطوح پتاسیم از 5.6 چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای PKD با سطوح پتاسیم از 5.6 چیست

چه درمان برای PKD با سطوح پتاسیم 5.6Cuál درمان PKD است با سطوح پتاسیم از 5.6؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است کلیه و تمامی time.The توسعه کیست های متعدد و رشد با گذشت زمان، بسیاری از علائم graves.Los پتاسیم 5.6 به نظر می رسد یکی از نشانه های جدی ناشی از PKD است.

دلایل PKD با سطوح پتاسیم از 5.6 چیست؟

سطح پتاسیم در شرایط عادی تحت 5. هنگامی که داده ها در بالای آن، شما ممکن است از شرایط جدی PKD رنج می برند.

بیماری کلیه پلی کیستیک است بر اساس کیست های متعدد رشد quistes.Los ظلم روا در اطراف و آسیب رساندن به نفرون و موثر بر توابع renales.Cuando پتاسیم بالاتر از 5.6، فیلتر کلیه کمتر و پتاسیم کمتر از بدن است.

جدای از این، بسیاری از اعمال جراحی دیگر برای درمان PKD وجود دارد. بنابراین بیماران می توانند آنها را به همین دلیل برخی خون از exterior.Con این نقطه را مصرف، بیماران این فرصت را به سطح پتاسیم بالاتری دارند.

به منظور کاهش سطح پتاسیم، ما برای اولین بار برای درمان PKD.

درمان برای PKD با 5.6 ​​پتاسیم چیست؟

درمان فشرده گرم است در داروهای سنتی چینی بر اساس، داروهای چینی مانند آنها پردازش می شوند و به دو کیسه به منظور دادن به آنها را در کلیه ها directamente.Este خارجی و آثار درمان در کلیه های تعمیر آسیب کلیوی و بازیابی عملکرد کلیه است.

درمان فشرده گرم معروف برای درمان PKD است با از بین بردن حالت سکون و تنظیم سیستم های خون در نتیجه کاهش کیست و مطبوعات رشد مجدد فعال quistes.Las داروهای چینی مواد مفید برای از بین بردن ساختار کیست که بدن افت می کند ظرفیت احیا کننده از quistes.Cuando بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند توسط یک زمان، عملکرد کلیه به طور چشمگیری می تواند در بهبود هر دو نشت از پتاسیم و کاهش سطح پتاسیم.

اگر شما علاقه مند در فشرده سازی گرم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD درمان، شما می توانید دکتر ما در خط مستقیم و یا مشورت پیام زیر را ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: