چگونه برای درمان بزرگ شدن کیست های PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بزرگ شدن کیست های PKD

چگونه برای درمان کیست های بزرگ PKDCómo درمان کیست بزرگ در PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه با کیست های متعدد ژنتیکی کلیه است. در همین حال یک بیماری کلیوی familia.Algunos بیماران مبتلا به PKD در مراحل اولیه تشخیص داده است، آنها می توانند حتی در دوران کودکی خود لذت ببرید.

معرفی مختصری از کودکان مبتلا به کیست بزرگ

کودکان حملات بیماری کلیه پلی کیستیک از بین بردن فوق العاده دوران کودکی خود را و دادن padres.Aparte خود بار سنگین دلایل خانوادگی، کیست در کودکان نیز بر این اساس زیر گسترش:

کودکان کنجکاو در مورد همه چیز هستند و به طور کلی activos.Pueden خود صدمه دیده و ظهور عفونت های مختلف. عفونت های مختلف ایجاد محیط زیست بهتر برای رشد عفونت های quiste.Si در ما بدن، جریان خون نیز تحت تاثیر هر دو رشد رخ می دهد و بدتر شدن کلیه quistes.Con توسعه کیست، شرایط کلیه آنها نیز حفظ بدتر است.

سموم

PKD síntomas.Ellos هنوز هم مقدار آن درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا، کم خونی و غیره. بنابراین بسیاری از قرص های niños.Si غربی برای کودکان آنها را برای مدت زمان طولانی، قرص های غربی ادامه به آوردن آسیب به کلیه ها توصیه می شود.

با کیست بزرگ زندگی کودکان به طور جدی تهدید می شود. بدون کنترل موثر، PKD می ESRD است.

چگونه برای درمان کیست های بزرگ در PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فعال activados.Las شامل داروهای چینی داروهای چینی در کلیه بنابراین درمان PKD از منظر raíz.Necesitamos کار پیدا BL 23 نقاط طب سوزنی در اولین lugar.Las داروهای چینی فعال 23 کمک دستگاه اسمز نقاط BL و وارد کلیه و کلیه ها آسیب برساند و احیای بهبود عملکرد هر دو کیست renales.Mientras نیز کاهش می یابد و فشار از وقوع کیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: