چگونه برای درمان علایم FSGS با طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان علایم FSGS با طب چینی

چگونه به مقابله با علائم FSGS پزشکی ChinaFSGS به معنی گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، بیماری های کلیوی است که می تواند باعث glomeruloesclerosis.Cuando با FSGS تشخیص داده شود، در ابتدا، معمولا هیچ علامت آشکاری از glomeruloesclerosis.Sin اما با گذشت زمان، علائم می تواند به نظر می رسد و توسعه. این علائم عبارتند از:

خستگی

خستگی در FSGS است که عمدتا توسط کم خونی ناشی از آنجا که سلول های قرمز خون کمتر از ارزش کلیه های سالم referencia.Los است می تواند یک نوع هورمون به نام اریتروپویتین است که مسئول تولید به اندازه کافی گلبول های قرمز خون که از طریق حمل اکسیژن ترشح از بافت های بدن ما است.

ورم

از آنجا که کلیه آسیب دیده از دست دادن توانایی به دفع آب اضافی از بدن شما، احتباس مایعات presentará.En این زمینه، شما ممکن است تورم یا ادم در نقاط مختلف بدن خود را مانند اطراف چشم پاها، صورت دارند ، دست ها، تورم شکم و inferior.La یا ادم می تواند باعث اشکال در تنفس. علاوه بر این، التهاب می تواند دردناک باشد و همچنین می تواند افزایش وزن سریع می شود.

تغییرات در ادرار

می تواند تجربه کف و یا حباب ادرار توسط proteinuria.Y باعث از علل عمده پروتئین در ادرار نشت پروتئین غیر طبیعی به علت وخامت glomerular.Además غشای پایه است، رنگ بیماران مبتلا به FSGS است که معمولا نارنجی تیره یا چای رنگ. بیماران کاهش یافته است خروجی ادرار و حتی آنوری. فشار خون بالا.

ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy جایگزین خوبی برای دیالیز و پیوند می تواند بیماری های کلیوی را درمان، بهبود میکروسیرکولاسیون کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: 18230015367 به طور مستقیم +86 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: