چگونه برای درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان یبوست بیماری کلیه در CrónicaCómo درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه یک بیماری کلیوی طولانی plazo.Si شما می توانید درمان مناسب را پیدا نمی باشد، صدمه به کلیه ها به طور مداوم در به ارمغان می آورد یبوست جدی complicaciones.El است یکی از عوارض ناشی از توسعه CKD.

ارتباط یبوست و CKD

بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده بدون درمان موثر است، CKD می تواند به علائم متعددی است که می تواند paciente.Como روزانه زندگی همه می دانیم مختل شود، کلیه ناکارآمد مشکل دارد فیلتر مواد زائد و سموم از بدن است. هنگامی که مواد زائد و سموم در خون تجمع می یابد، آن را توسعه چند یبوست complicaciones.El یکی از آنها است. هنگامی که یبوست رخ می دهد، زندگی بیمار می شود پزشکان sufrimiento.Aunque را قرص برای کاهش وضعیت در یبوست CKD، عود یبوست قبل از یا یبوست después.Tratar درمان به معنای رخ می دهد بیماری مزمن کلیه از منظر ریشه.

چگونه برای درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه؟

درمان فشرده گرم درمان پیشرفته ترین چینی است، دارای شهرت خوب در تعمیر آسیب کلیوی و بهبود کارکرد کلیه.

اول، جلوگیری از صدمه به کلیه ها است.

گسترش عروق خونی. گسترش عروق خونی اکسیژن و خون به اندازه کافی توسط کلیه را فراهم می کند.

کلیه را می توان بیشتر محافظت می شود.

ضد التهاب می شود. التهاب است پاسخ دریچه گاز یکی دیگر از تشدید شرایط کلیه است. باکتری آماده حمله به بیماران در هر momento.Una می هنگامی که شما شروع به حمله، داروهای فعال چینی می تواند همه چیز ممکن است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. یبوست می تواند آرامش را به عنوان CKD CKD بهتر به کنترل شود.

ضد انعقاد. اگر زباله بیش از حد انباشته در خون، آنها می توانند در هر نقطه از تشکیل لخته شدن خون سپرده.

به طور خلاصه، با کمک از این درمان، بیماری های کلیوی می تواند به خوبی کنترل شده و تمام علائم و نشانه های آن خواهد شد برای اطلاعات در مورد از بین رفته یکی uno.Si و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان CKD فقط ارسال ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: