چگونه در درمان نارسایی قلبی در PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه در درمان نارسایی قلبی در PKD

چگونه در درمان نارسایی قلبی در PKDCómo نارسایی قلبی درمان در PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک اختلال پیچیده ای است که تاثیر بدی بر همه familia.Lo خود بدتر است، با توسعه این بیماری، عوارض بسیاری از پیگیری قرار دادن و به مخاطره می اندازد زندگی بیمار، و نارسایی قلبی یکی از عوارض جدی است.

چگونه می توان نارسایی قلبی PKD وادار؟

گسترش و کمیت: PKD یک اختلال ژنتیکی است که کلیه رشد بستگی به رشد کیست quistes.El دارای دو آدرس است. به عنوان رشد کیست، تبدیل شدن آنها به کامل از مایع در نتیجه فشار قوی در ساختار کلیه riñones.Cuando تحت تاثیر قرار است توسط کیست در حال رشد قرار دادن، توابع کلیوی گم شده gradualmente.Ya می دانید، کلیه است تابع فیلتر کردن، تنظیم عملکرد و غیره. تابع فیلتر معمولا می شود ضربه اول از فیلتراسیون quistes.Función اشاره به حذف مواد زائد و سموم از بدن به عنوان orina.Por برعکس، زباله و مواد سمی در بدن ما خواهد شد بدون توابع سالم کلیه ساخته شده است. وقتی قلب در رسوب مواد زائد و سموم درگیر، نارسایی قلبی به شکست desarrollarse.La PKD قلب شروع است یک عارضه جدی در PKD، ممکن است زندگی بیمار در سرعت را تهدید کند. بنابراین ما باید به عجله بسر می رسانید به پیدا کردن درمان مناسب برای آن است.

چگونه برای درمان نارسایی قلبی در PKD؟

نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک چینی سنتی طب گیاهی، اثر قابل توجهی در درمان PKD.

مشخص شده است که داروهای چینی طبیعی و شناخته شده برای اثربخشی آن در کنترل پیشرفت بیماری کلیوی poliquística.Pero بسیاری از خارجی ها در مورد مایع داغ procesión.Peor پیچیده خود را می توانید سایر ارگان ها در بدن ما آسیب شکایت می باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy غلبه بر این معایب را می توان به طور موثر بدون اثر بسیار PKD secundario.Si در مورد این درمان برای جزئیات یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید برای ما پیام بگذارید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: